Navigācija
Visiem sistēmas lietotājiem tiek nodrošināta ērta pārvietošanās pa dokumentu reģistru sadaļām.


Visiem ILR sistēmas lietotājiem ir iespējams veikt sekojošus personīgā konta uzstādījumus - nospiesta poga
- Manas detaļas – veikt personīgo datu labošanu, papildināšanu;
- Iecirkņu pārvaldība – veikt tikai personīgā iecirkņa:
- pamatinformācijas labošanu, papildināšanu;
- ZTI, ZTI palīgu un biroja darbinieku piesaistīšanu iecirknim;
- Definēto veidņu saraksts – definētu veidņu saraksts, kurā iespējams veikt definēto dokumenta veidņu pārskatu. No sadaļas iespējams veikt personificēto veidņu veidošanu;
- Personificēto veidņu saraksts – personificētu veidņu saraksts, kurā iespējams veikt personificēto dokumenta veidņu veidošanu.
- Izveidot pieteikumu
- Reģistrēto pieteikumu saraksts Sistēmas sesijas laiks norāda uz laiku (atrodas pie pogas Iziet), kad sistēmas lietotājs tiks automātiski atslēgts no ILR sistēmas – iepriekš veiktās darbības - reģistrēti ieraksti, izveidotie dokumenti - tiks saglabātas.
Katram ILR sistēmas lietotājam tiek nodrošināta iespēja veikt drošu sesijas pārtraukšanu:
- nospiesta poga Iziet – no ILR lietotāja puses veikta darbība;
- automātiskā atslēgšanās no sistēmas, ja 60 minūšu laikā netiek veikta jebkāda darbība sistēmas vidē – reģistrēta lieta vai pārslēgšanās uz jebkuru citu sistēmas sadaļu. Gadījumos, kad tiek veikta lietas reģistrēšana ilgāk par 60 min un iepriekš netiek veikta ieraksta saglabāšana, sistēmas konta automātiskās atslēgšanas gadījumā ievadīto informāciju nesaglabā.
Jauninājums!!! Ja darbs ILR IS tiek veikts izmantojot vairākas pārlūkprogrammas cilnes, tad veicot jebkādu darbību kādā no esošajām cilnēm, sistēma automātiski atjauno sesijas laiku uz 60 min ne tikai aktuālajai(atvērtajai) cilnei, bet arī pārējām. Taču gadījumos, kad beidzas ILR IS atvēlētais sesijas laiks (ja 60 min laikā nav veiktas jebkādas darbības), sistēma automātiski atslēdz lietotāju no ILR visās cilnēs vienlaicīgi.