Izpildu lietas ieraksta izveide no saņemtā dokumenta kartiņas
Izpildu dokumenta izveides/piesaistes process no saņemtā dokumenta kartiņas:
1) izvēlnes laukā Tālākā virzība izvēloties vērtību ‘Reģistrēt izpildu lietu’ tiek atvērta tukša izpildu lietas kartiņa.

2) pēc izpildu lietas kartiņas ievadlauku aizpildes un veiksmīgas saglabāšanas (nospiesta poga Saglabāt) sistēma automātiski piesaista jaunizveidotās izpildu lietas reģistrācijas numuru saņemtajam dokumenta ierakstam, no kura tika uzsākta izpildu lietas reģistrēšana. Sadaļā Piesaistītā lieta izmantojot opciju


3) saņemtā dokumenta kartiņā aizpildot visus obligātos/nepieciešamos formas ievadlaukus, veicot ieraksta saglabāšanu sistēma automātiski piešķir ierakstam reģistrācijas numuru un to piesaista tam pašam izpildu dokumenta ierakstam(-iem).
Saistītās sadaļas:
-> Ievadformas funkcionalitāte detalizētāk aprakstīta sadaļās: