Not logged in - Login
< back

Sistēmas lietotāju administrēšanas sadaļa

Administrācijas sadaļa ietver sekojošas sadaļas:

  • 1.

    Manas detaļas – satur sekojošus sistēmas lietotāja personīgo datu ievades laukus:
    • lietotājvārds, vārds, uzvārds;
    • e-pasts, personas kods, parole;
    • tālrunis, fakss;
    • specifiskos datu ievades laukus:
      • lietotājvārdu,Autorizēties vārdu,ar uzvārdu;
      • e-me.lv e-pastu, personas kodu, paroli, iecirkņa numuru;
      • tālruni, faksu;->
      • foto augšupielādei
      • (kontam)
        iecirkņa numuru

    Personīgos datus var mainīt tikai pats ILR IS lietotājs vai arī lietotājs ar administratora tiesībām -> nospiestas pogas Labot. Veiktās izmaiņas sistēmas lietotāja kartiņā tiek saglabātas pēc pogas Saglabāt nospiešanas.

    • Iecirkņu pārvaldība – sistēma nodrošina visu Latvijā iespējamo ZTI iecirkņu pārvaldību. Sadaļa nodrošina iespēju, katram ZTI veikt labojumus tikai sava (u) iecirkņu robežās – iecirkņos, kuros ZTI nav iekļauts, nav tiesību veikt jebkādus labojumus, pieejama ir tikai pati informācija lasīšanas režīmā.
    • Lietotāju pārvaldība – satur informāciju par visiem sistēmas lietotājiem un to lietošanas tiesībām visā ILR IS, ko pārvalda tikai un vienīgi tās administrators. Pievienot jaunu sistēmas lietotāju iespējams pēc pogas Pievienot nospiešanas – pēc kā atveras jauns logs, kurā jānorāda sekojoši dati: lietotājvārds; vārds; uzvārds; e-pasts; personas kods; tālrunis; fakss; loma; parole. Ievadītie dati sistēmā tiek reģistrēti pēc pogas Saglabāt nospiešanas – nospiežot pogu Atcelt logs tiek aizvērts, bet ievadītie dati netiek saglabāti.
    • Dokumenti – satur visas iespējamās dokumentu veidnes sistēmā un ir pieejama jebkuram sistēmas lietotājam. ILR IS nodrošina jau esošām veidnēm pievienot jaunu veidni.
    • Auditācijas ieraksti – visu sistēmas lietotāju darbības reģistrēšana. Sadaļa ir pieejama tikai lietotājiem ar administratora pieejas tiesībām

    Sistēmas administrācijas sadaļa ir pieejama:

    • Administratoriem – šiem lietotājiem ir pieejami visi administrēšanas rīki;
    • Sistēmas lietotājiem ar piešķirtām Superlietotāja tiesībām – pieejami visi administrēšanas rīki, izņemot sistēmas lietotāju pārvaldību un auditācijas pierakstus;
    • ZTI – iespēja mainīt:
      • personīgos datus
      • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
      • pievienot personīgās veidnes.
    • Pārējiem iecirkņa darbiniekiem iespējams mainīt:
      • personīgos datus
      • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
      • pievienot personīgās veidnes.