Not logged in - Login
< back

Sistēmas lietotāju administrēšanas sadaļa

Administrācijas sadaļa ietver sekojošas sadaļas:

  • Manas detaļas – satur konkrētā sistēmas lietotāja personīgos datus: e-pastu, vārdu, uzvārdu, lietotājvārdu un paroli (sistēmas autorizācijai). Personīgos datus var mainīt jebkurš ILR IS lietotājs patstāvīgi un neatkarīgi no piešķirtajām sistēmas lietotāja tiesībām. Sadaļā veiktās izmaiņas tiek saglabātas pēc pogas Saglabāt nospiešanas – nospiesta poga Atcelt nesaglabā laukos ievadītos datus.
  • Iecirkņu pārvaldība – sistēma nodrošina visu Latvijā iespējamo ZTI iecirkņu pārvaldību. Sadaļa nodrošina iespēju, katram ZTI veikt labojumus tikai sava (u) iecirkņu robežās – iecirkņos, kuros ZTI nav iekļauts, nav tiesību veikt jebkādus labojumus, pieejama ir tikai pati informācija lasīšanas režīmā.
  • Lietotāju pārvaldība – satur informāciju par visiem sistēmas lietotājiem un to lietošanas tiesībām visā ILR IS, ko pārvalda tikai un vienīgi tās administrators. Pievienot jaunu sistēmas lietotāju iespējams pēc pogas Pievienot nospiešanas – pēc kā atveras jauns logs, kurā jānorāda sekojoši dati: lietotājvārds; vārds; uzvārds; e-pasts; personas kods; tālrunis; fakss; loma; parole. Ievadītie dati sistēmā tiek reģistrēti pēc pogas Saglabāt nospiešanas – nospiežot pogu Atcelt logs tiek aizvērts, bet ievadītie dati netiek saglabāti.
  • Dokumenti – satur visas iespējamās dokumentu veidnes sistēmā un ir pieejama jebkuram sistēmas lietotājam. ILR IS nodrošina jau esošām veidnēm pievienot jaunu veidni.
  • Auditācijas ieraksti – visu sistēmas lietotāju darbības reģistrēšana. Sadaļa ir pieejama tikai lietotājiem ar administratora pieejas tiesībām

Sistēmas administrācijas sadaļa ir pieejama:

  • Administratoriem – šiem lietotājiem ir pieejami visi administrēšanas rīki;
  • Sistēmas lietotājiem ar piešķirtām Superlietotāja tiesībām – pieejami visi administrēšanas rīki, izņemot sistēmas lietotāju pārvaldību un auditācijas pierakstus;
  • ZTI – iespēja mainīt:
    • personīgos datus
    • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
    • pievienot personīgās veidnes.
  • Pārējiem iecirkņa darbiniekiem iespējams mainīt:
    • personīgos datus
    • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
    • pievienot personīgās veidnes.