Not logged in - Login
< back

Dokumentu piegādes lietas kartiņa

Informācijas avota ieraksta veidošana ILR IS notiek pēc sekojoša scenārija:
1. Administrācijas sadaļā izvēlamies apakšsadaļu Informācijas avotu saraksts – tiek atvērts informācijas avotu saraksts;
2. Nospiežot pogu Pievienot jaunu tiek atvērta informācijas avota aizpildes forma;
3. Ievadformā veicam sekojošo:
a.

  • izvēlnes laukā Informācijas avota tips izvēlamies vienu no piedāvātajām lauka vērtībām:
    • Header (galvene)
    • ZTI iecirkņa informācija
    • Izpildu lietas informācija
    • Specifiskie/priekšskatījuma informācijas avoti

b.

  • teksta laukā Nosaukums ievadam informācijas avota nosaukumu (ievadi veic bez simboliem: '{'; '%''; '}');
    c.
  • teksta laukā Saturs ievadam informācijas avota aprakstu ar piemēru.

Image alt

Informācijas avota aizpildes forma

4. Nospiežot pogu Izveidot informācijas avota ieraksts tiek saglabāts un būs pieejams:

  • Informācijas avotu sarakstā (pieejams: sistēmas administratoram) - tiek atvērts pēc noklusējuma;
  • Sistēmas iestatījumu sadaļā Dokumenti/Definēto veidņu saraksts veicot veidnes labošanu (nospiesta poga Rediģēt) un izvēloties cilni Informācijas avoti (pieejams: sistēmas administratoram/sistēmas lietotājiem).

Nospiežot pogu Atpakaļ uz sarakstu izpildīsies sekojošas darbības:

  • administrators tiks automātiski novirzīts uz Informācijas avotu sarakstu;
  • iepriekš formā ievadītie dati netiks saglabāti – rezultātā netiks izveidots jauns informācijas avota ieraksts.