Not logged in - Login
< back

IEVADS

ILR informācijas sistēmas (IS) vide nodrošina lietotājam veikt ērtu lietu/dokumentu reģistrēšanu, apstrādi un vienkāršotu sadaļu pārskatāmību. Pieejamie reģistriReģistri sistēmā tiek kārtoti dokumentu kokā, sadalījumā pēc reģistriem.
ILR IS sistēma nodrošina:

  • Lietotāju administrēšanas procesu:
    Lietotāji ar ierobežotām pieejas tiesībām (ZTI, ZTI palīgi un biroja darbinieki), pēc veiksmīgas pieslēgšanās ILR sistēmas videi,videi (vai arī pēc izvēlēta ZTI iecirkņa - ja lietotājs ir pievienots vairākos), redzēs tikai savā iecirknī reģistrētās lietas, dokumentus, maksājumusdokumentus un personas.maksājumus. Liedzot iespēju pārējiem sistēmas lietotājiem lasīt, labot nepiederošas izpildu lietas vai dzēstdzēst/anulēt dokumentus.
    Tikai lietotājam ar administratora pieejas tiesībām būs iespēja redzēt (lasīt) visas sistēmā reģistrētās lietas pārslēdzoties atsevišķi pa iecirkņiem, taču bez atļaujas veikt to labošanu, anulēšanu un dzēšanu.
  • Nepieciešamās informācijas reģistrēšanu un uzturēšanu:
    Lietotājs tiek nodrošināts ar individuālu lietu, dokumentu reģistrēšanu, bez ārējas, citu sistēmas lietotāju iejaukšanās. Jau iepriekš reģistrētas lietas pēc labošanas tiek saglabātas, kā pēdējā/aktuālā versija, kas nav atjaunojama uz iepriekšējo ieraksta versiju.
  • Lietotājam definētu darba vidi:
    Lietotājam veicot pieslēgšanos sistēmā ar personīgo lietotājvārdu un paroli, pēc noklusējuma tiek atvērta ILR sistēmas sākumlapa, kas piedāvā sekojošo:
    • lietotāja rokasgrāmatu;
    • informāciju par pēdējām veiktajām darbībām sistēmā – pagaidām nav ieviesta ILR sistēmā;
    • sistēmas paziņojumus;
    • strādāt ar saglabātajiem dokumentiem;
    • īsceļus – uzsākt darbu ar reģistriem;
    • iesniegt pieteikumu sistēmas izstrādātājam.