IEVADS
ILR informācijas sistēmas (IS) vide nodrošina lietotājam veikt ērtu lietu/dokumentu reģistrēšanu, apstrādi un vienkāršotu sadaļu pārskatāmību. Pieejamie reģistriReģistri sistēmā tiek kārtoti dokumentu kokā, sadalījumā pēc reģistriem.
ILR IS sistēma nodrošina:
- Lietotāju administrēšanas procesu:
Lietotāji ar ierobežotām pieejas tiesībām (ZTI, ZTI palīgi un biroja darbinieki), pēc veiksmīgas pieslēgšanās ILR sistēmasvidei,videi (vai arī pēc izvēlēta ZTI iecirkņa - ja lietotājs ir pievienots vairākos), redzēs tikai savā iecirknī reģistrētās lietas,dokumentus, maksājumusdokumentus unpersonas.maksājumus. Liedzot iespēju pārējiem sistēmas lietotājiem lasīt, labot nepiederošas izpildu lietas vaidzēstdzēst/anulēt dokumentus.
Tikai lietotājam ar administratora pieejas tiesībām būs iespēja redzēt (lasīt) visas sistēmā reģistrētās lietas pārslēdzoties atsevišķi pa iecirkņiem, taču bez atļaujas veikt to labošanu, anulēšanu un dzēšanu. - Nepieciešamās informācijas reģistrēšanu un uzturēšanu:
Lietotājs tiek nodrošināts ar individuālu lietu, dokumentu reģistrēšanu, bez ārējas, citu sistēmas lietotāju iejaukšanās.Jau iepriekš reģistrētas lietas pēc labošanas tiek saglabātas, kā pēdējā/aktuālā versija, kas nav atjaunojama uz iepriekšējo ieraksta versiju. - Lietotājam definētu darba vidi:
Lietotājam veicot pieslēgšanos sistēmā ar personīgo lietotājvārdu un paroli, pēc noklusējuma tiek atvērta ILR sistēmas sākumlapa, kas piedāvā sekojošo: - lietotāja rokasgrāmatu;
- informāciju par pēdējām veiktajām darbībām sistēmā – pagaidām nav ieviesta ILR sistēmā;
- sistēmas paziņojumus;
- strādāt ar saglabātajiem dokumentiem;
- īsceļus – uzsākt darbu ar reģistriem;
- iesniegt pieteikumu sistēmas izstrādātājam.