Saturs
ILR IS sistēma vide nodrošina lietotājam veikt ērtu lietu/dokumentu reģistrēšanu, apstrādi un vieglu pārskatāmību. Pieejamie reģistri sistēmā tiek kārtoti dokumentu kokā, sadalījumā pēc reģistriem. ILR IS sistēma nodrošina:
- Lietotāju administrēšanas procesu: Lietotāji ar ierobežotām pieejas tiesībām (ZTI, ZTI palīgi un biroja darbinieki), pēc veiksmīgas pieslēgšanās sistēmā redzēs tikai sava iecirkņa reģistrētās lietas, dokumentus un personas, tādā veidā liedzot iespēju pārējiem sistēmas lietotājiem lasīt, rediģēt nepiederošas izpildu lietas vai dzēst dokumentus. Tikai lietotājam ar administratora pieejas tiesībām būs iespēja redzēt (lasīt) visas sistēmā reģistrētās lietas, taču bez atļaujas veikt to rediģēšanu un dzēšanu.
- Nepieciešamās informācijas reģistrēšanu un uzturēšanu: Lietotājs tiek nodrošināts ar individuālu lietu, dokumentu reģistrēšanu, bez ārējas, citu sistēmas lietotāju, iejaukšanās. Jau iepriekš reģistrētas lietas pēc rediģēšanas tiek saglabātas, kā pēdējā/aktuālā versija, kas nav atjaunojama uz iepriekšējo ieraksta versiju.
- Lietotājam definētu darba vidi: Lietotājam veicot pieslēgšanos sistēmā ar personīgo lietotājvārdu un paroli, pēc noklusējuma tiek atvērta ILR sistēmas sākumlapa, kurā pieejamas sekojošas iespējas:
- lietotāja rokasgrāmata;
- informāciju par pēdējām veiktajām darbībām sistēmā – pagaidām nav ieviesta ILR sistēmā;
- sistēmas paziņojumi;
- strādāt ar saglabātajiem dokumentiem;
- īsceļus – uzsākt darbu ar reģistriem;
- iesniegt pieteikumu sistēmas izstrādātājam.