Saņemtā dokumenta ieraksta reģistrēšana
Jauna saņemtā dokumenta ieraksta reģistrēšanu ir iespējams uzsākt no:
- Dokumentu koka sadaļas Dokumenti – uzspiežot uz apakšsadaļas Pievienot jaunu saņemto dokumentu – rezultātā tiek atvērta neaizpildīta saņemto dokumentu kartiņa;
- Dokumenti/Saņemto dokumentu saraksts/poga Pievienot jaunu – rezultātā tiek atvērta neaizpildīta saņemto dokumentu kartiņa
Saņemta dokumenta ieraksta reģistrēšana pa soļiem:
1) Lai uzsāktu jauna saņemtā dokumenta ieraksta reģistrēšanu, dokumentu koka sadaļā Dokumenti izvēlamies apakšsadaļu Pievienot jaunu saņemto dokumentu, (vai izmantojot kādu no iepriekš minētajiem ieraksta reģistrēšanas veidiem), kā rezultātā tiek atvērta neaizpildīta saņemtā dokumenta ieraksta kartiņa;
2) Veicam nepieciešamo un obligāto ievadlauku aizpildi, kas pirms ieraksta veiksmīgas saglabāšanas ir obligāti jāaizpilda. Detalizētāks ievadlauku apraksts dots sadaļā: Ievadlauku funkcionalitāte
- Pēc izvēlnes lauka Dokumenta veids aizpildes (izvēloties vērtību no saraksta) sistēma papildus automātiski ar to pašu informāciju aizpilda arī teksta lauku Dokumenta saturs, ar iespēju teksa laukā veikt labojumus, papildinājumus.
3) Saglabājam aizpildīto saņemtā dokumenta formu nospiežot pogu Saglabāt/Saglabāt un turpināt – pogu detalizēts apraksts dots sadaļā: Ievadformu funkcionalitāte:
- ja pēc veiktā saglabāšanas mēģinājuma sistēma formā iezīmē vienu vai vairākus ievadformas laukus (sistēma iezīmē tikai obligāti aizpildāmos laukus), tad nav ievērots/izpildīts kāds no sekojošiem nosacījumiem:
- obligātajā ievadlaukā nav veikta datu ievade – tukšs teksta lauks;
- personas datu ievades laukam ievadītais iesniedzējs sistēmā nav iepriekš reģistrēta persona. Šādos gadījumos uzspiežot uz sadaļā esošā ievadlauka blakus esošās pogas + iespējams veikt konkrētās personas reģistrēšanu – sistēma papildus logā atver neaizpildītu personas kartiņu;
- ievadītā informācija neatbilst definētajam ievadlauka formātam.
- saņemtā dokumenta ieraksts ir veiksmīgi saglabāts saņemto dokumentu reģistrā, ja pēc veiktā ieraksta saglabāšanas mēģinājuma:
- tiek aizvērta saņemto dokumentu ievadforma un atvērts saņemto dokumentu saraksts/reģistrs (nospiesta poga Saglabāt). Veicot jauna ieraksta reģistrēšanu, ILR IS pēc noklusējuma jaunu ierakstu vienmēr pievieno saraksta augšgalā.
- saņemtā dokumenta forma tiek atvērta lasīšanas režīmā – nospiesta poga Saglabāt un turpināt.
Reģistrēta saņemtā dokumenta ieraksta kartiņas attēlojums:
- pēc ieraksta atvēršanas no ierakstu saraksta - sadaļa Saņemto dokumentu saraksts;
- pēc ieraksta saglabāšanas/reģistrēšanas - nospiesta poga Saglabāt un turpināt.
Saglabāto saņemtā dokumenta ierakstu iespējams atvērt (lasīšanas režīmā) no saņemto dokumentu saraksta.

