Not logged in - Login
< back

Biežāk uzdotie jautājumi par ILR

Informācija par sistēmas lietotāju biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Jautājumi par Izpildu lietām.

1) Nevaru vairs lietu sarakstā atrast Izpildu lietu. Kur tā ir palikusi? Atbilde.Atbilde: ILR automātiski tiek arhivētas pabeigtās un apturētās izpildu lietas un arī šo lietu dokumenti un maksājumi, lai uzlabotu sistēmas ātrdarbību. Arhivētās lietas un to dokumenti, meklējot lietu vai dokumentu sarakstā, parādās tikai tad, ja ailē “Ieraksti” tiek izvēlēts “Visi” vai “Tikai arhivētie”. Pēc noklusējuma ailē “Ieraksti” rādās “Tikai aktīvie”. Ja apturētā lietā ir jāatjauno lietvedība, tad pašā lietā vispirms ir jāizņem ķeksītis no lodziņa “Arhivēts” un tad jānomaina lietai statuss uz "Atrodas piedziņas procesā", lai šī lieta atkal automātiski nearhivētos. Ja nepieciešams atarhivēt kādu dokumentu tikko atarhivētajā lietā, tad lietā pie dokumentiem ir jāieliek ķeksītis lodziņā pie vajadzīgajiem dokumentiem un jāspiež poga "Atarhivēt dokumentus".

2) Vai ir iespējams anulēt Izpildu lietu? Atbilde.Atbilde: Nē, tas nav iespējams, atverot konkrēto izpildu lietas kartiņu, kura ir nekorekti aizpildīta un nospiežot pogu "Rediģēt" ir iespējams nomainīt visu iespējamo informāciju, arī izpildu lietas reģistrācijas datumu.

Jautājumi par Valsts kasi.

1) Vai var veikt pārskaitījumus no ILR sestdienās, svētdienās vai svētku dienās, ja ir pieslēgta Valsts kase? Atbilde.Atbilde: Nē, nevar, jo Valsts kases informācijas sistēma neveic pārskaitījumus sestdienās, svētdienās vai svētku dienās, līdz ar to, ja šāds izejošais maksājums tiks veikts no ILR, maksājums tiks atgriezts ar kļūdu no Valsts kases.

2) Valsts kase atgriež maksājumu ar kļūdu, jo personas nosaukumā simboli, ko lai dara? Atbilde.Atbilde: Jāmaina manuāli personas kartiņā nosaukums, izņemot no nosaukuma simbolu, jo Valsts kase nepieņem maksājumus ar simboliem nosaukumā.

3) Pie izejošajiem maksājumiem ir redzami no Valsts kases atgrezti maksājumi ar kļūdu, lai gan Izpildu lietā jau tika veikti citi maksājumi, kas veiksmīgi izpildījās. Kā izdzēst šos kļūdainos maksājumus? Atbilde.Atbilde: Kļūdaino maksājumu var anulēt zvērināts tiesu izpildītājs vai tā darbinieks, kam ir piešķirtas piekļuves tiesības rediģēt izejošos maksājumus, nospiežot pogu "Anulēt". Pēc tam šis maksājums ir atrodams zem statusa "Anulēts". Pēc maksājuma anulēšanas šo maksājumu var izdzēst, nospiežot pogu "Dzēst", taču tad šis maksājums tiks pilnībā izdzēsts no ILR un vairs nebūs atrodams.

4) Kā pieslēgties Valsts kasei caur Izpildu lietu reģistru? Atbilde.Atbilde: Jums iecirkņa iestatījumos jāpievieno Valsts kases iesūtītais sertifikāts un parole. Sīkāku informāciju skatīt šeit: Datu sinhronizācija ar Valsts kasi.

Jautājumi par problēmpieteikumiem.

1) Kā reģistrēt problēmpieteikumu? Atbildi skatīt šeitšeit: https://ilr.ta.gov.lv/help/wiki/151/sada%C4%BCa-pieteikuma-re%C4%A3istrs

Lūdzam sekot līdzi saviem pieteikumiem un nekavējoties sniegt administratoriem atbildes uz precizējošajiem jautājumiem, lai ātrāk atrisinātu pieteiktās problēmas. Ja pieteikumā būs veiktas kādas izmaiņas, no administratora pierakstīts kāds jautajums, tad ILR sākumlapā pieteikumu sadaļā šis pieteikums iekrāsosies treknrakstā (Boldā). Pēc pieteikuma slēgšanas par to tiek nosūtīts informatīvs paziņojums uz lietotāja e-pastu, uz kuru nevajag atbildēt. Ja problēma nav atrisināta, bet pieteikums ir slēgts, tad nav jāatbild uz informatīvo e-pasta paziņojumu, bet ir jāpiesaka jauns pieteikums. Slēgtos pieteikumus ir iespējams atrast pieteikumu sadaļā (navigācijas panelī jānospiež uz zobratiņa ikonas un tad uz Reģistrēto pieteikumu saraksts, tālāk jāieliek ķeksītit pie "Rādīt slēgtos").

Citi jautājumi.

1) Ko darīt ja nestrādā virtuālais e-paraksts?

  • Tā kā uz lietotāju datoriem var būt dažādas Adobe Reader versijas, kas katra var būt dažādi konfigurēta, tad, lai centralizēti spētu pārvaldīt dokumentu validāciju, LVRTC kā oficiālo un primāro elektroniski parakstītu dokumentu pārbaudes avotu rekomendē portālu www.eparaksts.lv.
  • Jāveic pārbaude vai Adobe Acrobat Reader ir sagatavots darbam ar parakstītiem PDF dokumentiem. (Vairāk info https://www.eparaksts.lv/lv/palidziba/lietotaja-rokasgramata/lietotaja-rokasgramata/).
  • Ja pēc 1. un 2. punktā minēto darbību veikšanas dokumenta pārbaudes rezultāti portālā uzrāda, ka paraksts nav derīgs, lūdzu, paziņojiet par to LVRTC.
  • Jautājumus par droša elektroniskā paraksta iegūšanu un/vai lietošanu, datora konfigurēšanu, parakstītu dokumentu atvēršanu vai pārbaudi vai citi jautājumi saistībā ar eParakstu, lūgums rakstīt uz LVRTC palīdzības dienestu eparaksts@eparaksts.lv.