Saņemtā dokumenta kartiņa
Jauna saņemtā dokumenta izveidošanu un reģistrēšanu sistēmā iespējams uzsākt no dokumentu koka izvēloties:
1)
- Dokumenti/Saņemto dokumentu saraksts/poga Pievienot jaunu – rezultātā tiek atvērta neaizpildīta saņemto dokumentu kartiņa
-
2)Dokumenti/Pievienot jaunu saņemto dokumentu – rezultātā tiek atvērta neaizpildīta saņemto dokumentu kartiņa.
Saglabātam saņemtā dokumenta ierakstam ILR sistēma automātiski piešķir unikālu reģistrācijas numuru.
Formāts: reģistrācijas kārtas numurs/iecirkņa numurs/ieraksta reģistrācijas gads–ieraksta tips
Piemērs: 00024/117/2005-SAN
Saņemtā dokumenta reģistrēšanu iespējams veikt divos veidos, nospiežot pogu:
• Saglabāt - automātiski tiek aizvērta/saglabāta saņemtā dokumenta kartiņa, atverot ierakstu sarakstu;
• Saglabāt un turpināt - kartiņa automātiski pārslēdzas labošanas režīmā, kur, savukārt, nospiežot pogu Labot iespējams turpināt darbu ar iepriekš saglabāto saņemtā dokumenta ierakstu.

Tālākās virzības veidi
- Nosūtīt iesniedzējam atpakaļ
- Nosūtīt pēc piekritības
- Piegādāt dokumentu
- Pieņemt zināšanai
- Pievienot lietai
- Reģistrēt izpildu lietu
- Rīkot publisko izsoli
- Sagādāt dokumentus
- Sastādīt izlīgumu
- Sastādīt mantojuma inventāra sarakstu
- Sniegt atbildi
- Sniegt juridisko palīdzību
- Veikt fakta fiksēšanu
- Veikt mantas apraksti kopīgas mantas dalīšanas nolūkā vai mantojuma lietā
Ievadformas funkcionalitātes detalizētāks apraksts dots sadaļās:
Saņemtā dokumenta ieraksta reģistrēšanas process detalizēti aprakstīts sadaļā:
Saņemtā dokumenta ieraksta reģistrēšana
!!! Izpildu dokumenta izveide no saņemtā dokumenta kartiņas detalizēti aprakstīts sadaļā: Izpildu lietas ieraksta izveide no saņemtā dokumenta kartiņas