Not logged in - Login
< back

Sistēmas lietotāju administrēšanas sadaļa

Administrācijas sadaļa ietver sekojošas sadaļas:

1.

Manas detaļas – saturSatur sekojošus sistēmas lietotāja personīgo datu ievades laukus:
  • lietotājvārds, vārds, uzvārds;
  • e-pasts, personas kods, parole;
  • tālrunis, fakss;
  • specifiskos datu ievades laukus:
    • Autorizēties ar e-me.lv ->
    • foto augšupielādei
    • iecirkņa numuru

PersonīgosIespēja datusveikt vardatu mainītlabošanu tikaisadaļā pats(-> nospiesta poga Labot):

  • pašam ILR IS lietotājslietotājam vai(tikai arīpersonīgos datus)
  • lietotājs ar administratora pieejas tiesībām ->(personīgos nospiestasu.c. pogaslietotāju Labot. datus) Veiktās izmaiņas sistēmas lietotāja kartiņāsistēma tiek saglabātas pēc pogas Saglabāt nospiešanas.
    • 2. Iecirkņu pārvaldība

      – sistēma nodrošina visu Latvijā iespējamo ZTI iecirkņu pārvaldību. Sadaļa nodrošina iespēju, katram ZTI veikt labojumus tikai sava (u) iecirkņu robežās – iecirkņos, kuros ZTI nav iekļauts, nav tiesību veikt jebkādus labojumus, pieejama ir tikai pati informācija lasīšanas režīmā.
    • 3. Lietotāju pārvaldība

      – satur informāciju par visiem sistēmas lietotājiem un to lietošanas tiesībām visā ILR IS, ko pārvalda tikai un vienīgi tās administrators. Pievienot jaunu sistēmas lietotāju iespējams pēc pogas Pievienot nospiešanas – pēc kā atveras jauns logs, kurā jānorāda sekojoši dati: lietotājvārds; vārds; uzvārds; e-pasts; personas kods; tālrunis; fakss; loma; parole. Ievadītie dati sistēmā tiek reģistrēti pēc pogas Saglabāt nospiešanas – nospiežot pogu Atcelt logs tiek aizvērts, bet ievadītie dati netiek saglabāti.
    • 4. Dokumenti

      – satur visas iespējamās dokumentu veidnes sistēmā un ir pieejama jebkuram sistēmas lietotājam. ILR IS nodrošina jau esošām veidnēm pievienot jaunu veidni.
    • 5. Auditācijas ieraksti

      – visu sistēmas lietotāju darbības reģistrēšana. Sadaļa ir pieejama tikai lietotājiem ar administratora pieejas tiesībām
    tiesībām.

    Sistēmas administrācijas sadaļa ir pieejama:

    • Administratoriem – šiem lietotājiem ir pieejami visi administrēšanas rīki;
    • Sistēmas lietotājiem ar piešķirtām Superlietotāja tiesībām – pieejami visi administrēšanas rīki, izņemot sistēmas lietotāju pārvaldību un auditācijas pierakstus;
    • ZTI – iespēja mainīt:
      • personīgos datus
      • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
      • pievienot personīgās veidnes.
    • Pārējiem iecirkņa darbiniekiem iespējams mainīt:
      • personīgos datus
      • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
      • pievienot personīgās veidnes.