Nosūtītā dokumenta kartiņa
Jaunu nosūtītā dokumenta izveidošanu un reģistrēšanu sistēmā iespējams uzsākt dokumentu koka sadaļā izvēloties Dokumenti/Nosūtīto dokumentu saraksts un nospiesta poga Pievienot jaunu kā rezultātā tiek atvērta kartiņa ar neaizpildītiem ievadlaukiem. Pēc nepieciešamo/obligāto ievadlauku aizpildes iespējams veikt nosūtītā dokumenta ieraksta reģistrēšanu – pēc pogas Saglabāt/Saglabāt un turpināt nospiešanas izveidotais ieraksts tiek automātiski saglabāts nosūtīto dokumentu ierakstu sarakstā.
Saglabātam Nosūtītā dokumenta ierakstam ILR sistēma automātiski piešķir unikālu reģistrācijas numuru pēc sekojoša formāta: reģistrācijas kārtas numurs/iecirkņa numurs/ieraksta reģistrācijas gads–ieraksta tips
Piemērs: 00024/117/2005-NOS
Nosūtītā dokumenta reģistrēšanu iespējams veikt divos veidos, nospiežot pogu:
- Saglabāt - automātiski tiek aizvērta lietas kartiņa, atverot ierakstu sarakstu;
- Saglabāt un turpināt - kartiņa automātiski pārslēdzas rediģēšanas režīmā, kur, savukārt, nospiežot pogu Rediģēt iespējams turpināt darbu ar iepriekš saglabāto nosūtītā dokumenta ierakstu. Detalizēts procesa apraksts par nosūtītā dokumenta kartiņas reģistrēšanu un informācijas apstrādi ir aprakstīts sadaļā: Nosūtītā dokumenta ieraksta reģistrēšana