Not logged in - Login
< back

Dokumenti

Dokumentu reģistrs nodrošina iespēju uzsāktiespēju:
•       uzsākt jaunu saņemto/nosūtītosaņemta/nosūtīta dokumentudokumenta ieraksta reģistrēšanureģistrēšanu;
vai•       reģistrā arī jau reģistrā esošāesoša ieraksta rediģēšanu.labošanu.
Reģistrētie saņemtie/nosūtītie dokumenti ILR sistēmā tiek apkopoti atsevišķā reģistrā (sarakstā),reģistrā/sarakstā, kur nepieciešamo ierakstu iespējamsiespējams:
•       izmantojot dažādus atlases kritērijus sameklēt/atlasīt unierakstu no saraksta;
•       vajadzīgo ierakstu atvērt lasīšanas režīmā ar iespēju vajadzībasnepieciešamības gadījumā to rediģētlabot un saglabāt kā pēdējo/aktuālo versiju.