Not logged in - Login
< back

Sistēmas lietotāju administrēšanas sadaļa

Administrācijas sadaļa ietver sekojošas sadaļas:

1. Manas detaļas

Satur sekojošus sistēmas lietotāja personīgo datu ievades laukus:
  • lietotājvārds, vārds, uzvārds;
  • e-pasts, personas kods, parole;
  • tālrunis, fakss;
  • specifiskie:
    • Autorizēties ar e-me.lv -> autorizācijai ar elektronisko parakstu
    • foto augšupielādei
    • iecirkņa numuru

Iespēja veikt datu labošanu (-> nospiesta poga Labot) ir iespējama:

  • pašam ILR IS lietotājam (tikai personīgos datus)
  • lietotājam ar administratora pieejas tiesībām (personīgos u.c. pārējo lietotāju datus) Veiktās izmaiņas sistēma tiek saglabātas pēc pogas Saglabāt nospiešanas.

2. Iecirkņu pārvaldība

Sadaļā ir apkopota detalizēta informācija par visiem Latvijā esošajiem ZTI iecirkņiem (tabulas skatā).
Sadaļa nodrošina iespēju katram lietotājam ar ZTI tiesībām veikt labojumus tikai sava pamatiecirkņa (arī papildiecirkņa) ietvaros. Pārējos iecirkņos, kuros ZTI nav reģistrēts/pievienots, tam nav tiesību veikt jebkādus labojumus - pieejamā informācija ir tikai lasīšanas režīmā.

3. Lietotāju pārvaldība

Satur informāciju par visiem ILR sistēmas lietotājiem un to lietošanas tiesībām visā ILR IS, ko pārvalda tikai un vienīgi sistēmas administrators (+ sist.lietotājs, kam piešķirtas administratora pieejas tiesības).
Reģistrēt jaunus lietotājus iespējams pēc pogas Pievienot nospiešanas – tiek atvērts jauns logs, kurā ietilpst sekojoši datu ievades lauki -> detalizēts apraksts dots sadaļā: Manas detaļas. Ievadītie dati sistēmā tiek reģistrēti pēc pogas Saglabāt nospiešanas.

4. Definēto veidņu saraksts

Sadaļā apkopotas visas iespējamās dokumentu veidnes sistēmā, kas pieejamas jebkuram sistēmas lietotājam. Tikai lietotājam ar administratora pieejas tiesībām iespējams veikt jaunu Definēto veidņu pievienošanu.

5. Auditācijas ieraksti

Sadaļā apkopotas visas sistēmas lietotāju reģistrētās darbības. Sadaļa pieejama tikai lietotājiem ar administratora pieejas tiesībām.

6. Datu pārvaldība

Administrācijas sadaļa ietver:
  • sistēmas paziņojumu apstrādi
  • aktivitāšu ierakstu apstrādi
  • dokumentu veidu apstrādi
  • dokumentu veidņu apstrādi
  • lietotāju statusus
  • ZTI iecirkņu aktivitātes pierakstus
  • informācijas avotu sarakstu
  • personu dublikātu apvienošanas rīku
  • sistēmas lietptājulietotāju pieejas tiesību administrēšanu/regulēšanu

Sistēmas administrācijas sadaļa ir pieejama:

  • Administratoriem – šiem lietotājiem ir pieejami visi administrēšanas rīki;
  • Sistēmas lietotājiem ar piešķirtām Superlietotāja tiesībām – pieejami visi administrēšanas rīki, izņemot sistēmas lietotāju pārvaldību un auditācijas pierakstus;
  • ZTI – iespēja mainīt:
    • personīgos datus
    • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
    • pievienot personīgās (personificētās) veidnes.
  • Pārējiem iecirkņa darbiniekiem iespējams mainīt:
    • personīgos datus
    • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
    • pievienot personīgās (personificētās) veidnes.