Not logged in - Login
< back

8.instrukcija - E-rēķinu izveidošana un nosūtīšana e-adresē

Dokumenta veida ieraksta labošana ILR IS notiek pēc sekojoša scenārija:
1. Administrācijas sadaļā izvēlamies apakšsadaļu Veidņu saraksts – tiek atvērts dokumentu veidņu saraksts, kurā iekļauti visi (ja nav iepriekš dzēsti) izveidotie dokumentu veidņu ieraksti;
2. Izvēlamies vienu no sarakstā dotajām dokumentu veidnēm, kuru nepieciešams rediģēt un spiežam uz attiecīgā ieraksta nosaukuma aktīvās saites. Rezultātā tiek atvērta dokumenta veidnes ieraksta kartiņa rediģēšanas režīma logā ar aizpildītiem formas ievadlaukiem;
3. Kartiņā veicam nepieciešamos labojumus jebkurā no esošajiem ievadformas laukiem. Ievadlauku detalizēts apraksts dots sadaļā: Dokumentu veidnes izveidošana.
4. Nospiežot pogu Saglabāt:

  • labotais ieraksts tiks saglabāts un būs pieejams administrācijas sadaļā Dokumentu veidi (pieejama: administratoram), savukārt, lietotājiem konkrētās izmaiņas būs redzamas Dokumentu reģistra ievadformās veicot izvēlnes lauka Dokumenta veids aizpildi;
  • tiek atvērts dokumentu veidu saraksts.

Nospiežot pogu Atpakaļ uz sarakstu izpildīsies sekojošas darbības:

  • administrators tiks automātiski novirzīts uz Dokumentu veidu sarakstu;
  • iepriekš formā veiktie labojumi netiks saglabāti.