IEVADS
ILR ISinformācijas sistēmasistēmas vide nodrošina lietotājam veikt ērtu lietu/dokumentu reģistrēšanu, apstrādi un viegluvienkāršotu pārskatāmību. Pieejamie reģistri sistēmā tiek kārtoti dokumentu kokā, sadalījumā pēc reģistriem.
ILR IS sistēma nodrošina:
- Lietotāju administrēšanas procesu:
Lietotāji ar ierobežotām pieejas tiesībām (ZTI, ZTI palīgi un biroja darbinieki), pēc veiksmīgas pieslēgšanāssistēmāILR sistēmas videi, redzēs tikai savā iecirknī reģistrētās lietas, dokumentus, maksājumus unpersonas,personas.tādā veidā liedzotLiedzot iespēju pārējiem sistēmas lietotājiem lasīt, rediģēt nepiederošas izpildu lietas vai dzēst dokumentus.
Tikai lietotājam ar administratora pieejas tiesībām būs iespēja redzēt (lasīt) visas sistēmā reģistrētāslietas,lietas pārslēdzoties atsevišķi pa iecirkņiem, taču bez atļaujas veikt torediģēšanurediģēšanu, anulēšanu un dzēšanu. - Nepieciešamās informācijas reģistrēšanu un uzturēšanu:
Lietotājs tiek nodrošināts ar individuālu lietu, dokumentu reģistrēšanu, bez ārējas, citu sistēmaslietotāju,lietotāju iejaukšanās. Jau iepriekš reģistrētas lietas pēc rediģēšanas tiek saglabātas, kā pēdējā/aktuālā versija, kas nav atjaunojama uz iepriekšējo ieraksta versiju. - Lietotājam definētu darba vidi:
Lietotājam veicot pieslēgšanos sistēmā ar personīgo lietotājvārdu un paroli, pēc noklusējuma tiek atvērta ILR sistēmas sākumlapa, kas piedāvā sekojošo: - lietotāja rokasgrāmatu;
- informāciju par pēdējām veiktajām darbībām sistēmā – pagaidām nav ieviesta ILR
sistēmā;sistēmā; - sistēmas paziņojumus;
- strādāt ar saglabātajiem dokumentiem;
- īsceļus – uzsākt darbu ar reģistriem;
- iesniegt pieteikumu sistēmas izstrādātājam.