Nosūtītā dokumenta kartiņa
Jaunu nosūtītā dokumenta izveidošanu un reģistrēšanu sistēmā iespējams uzsākt dokumentu koka sadaļā izvēloties Dokumenti/Nosūtīto dokumentu saraksts un nospiesta poga Pievienot jaunu kā rezultātā tiek atvērta kartiņa ar neaizpildītiem ievadlaukiem. Pēc nepieciešamo/obligāto ievadlauku aizpildes iespējams veikt nosūtītā dokumenta ieraksta reģistrēšanu – pēc pogas Saglabāt/Saglabāt un turpināt nospiešanas izveidotais ieraksts tiek automātiski saglabāts nosūtīto dokumentu ierakstu sarakstā.
Saglabātam Nosūtītā dokumenta ierakstam ILR sistēma automātiski piešķir unikālu reģistrācijas numuru pēc sekojoša formāta: reģistrācijas kārtas numurs/iecirkņa numurs/ieraksta reģistrācijas gads–ieraksta tips
Piemērs: 00024/117/2005-NOS
Nosūtītā dokumenta reģistrēšanu iespējams veikt divos veidos, nospiežot pogu:
- Saglabāt - automātiski tiek aizvērta lietas kartiņa, atverot ierakstu sarakstu;
- Saglabāt un turpināt - kartiņa automātiski pārslēdzas rediģēšanas režīmā, kur, savukārt, nospiežot pogu Rediģēt iespējams turpināt darbu ar iepriekš saglabāto nosūtītā dokumenta ierakstu.

Nosūtītā dokumenta kartiņa
Ievadformas funkcionalitāte detalizētāk aprakstīta sadaļās:
Detalizēts procesa pārskats par nosūtītā dokumenta ieraksta reģistrēšanu un informācijas apstrādi ir aprakstīta sadaļā: Nosūtītā dokumenta ieraksta reģistrēšana