Biežāk uzdotie jautājumi par ILR
Šeit tiks pievienota/apkopota informācija par sistēmas lietotāju biežāk uzdotajiem jautājumiem.
1) Vai var veikt pārskaitījumus no ILR sestdienās, svētdienās vai svētku dienās, ja ir pieslēgta Valsts kase? Atbilde: Nē, nevar, jo Valsts kases informācijas sistēma neveic pārskaitījumus sestdienās, svētdienās vai svētku dienās, līdz ar to, ja šāds izejošais maksājums tiks veikts no ILR, maksājums tiks atgriezts ar kļūdu no Valsts kases.
2) Vai ir iespējams anulēt Izpildu lietu? Atbilde: Nē, tas nav iespējams, atverot konkrēto izpildu lietas kartiņu, kura ir nekorekti aizpildīta un nospiežot pogu "Rediģēt" ir iespējams nomainīt visu iespējamo informāciju, arī izpildu lietas reģistrācijas datumu.
3) Valsts kase atgriež ienākošo maksājumu ar kļūdu, jo personas nosaukumā simboli, ko lai dara? Atbilde: Jāmaina manuāli personas kartiņā nosaukums, izņemot no nosaukuma simbolu, jo Valsts kase nepieņem maksājumus ar simboliem nosaukumā.
4) Kā pieslēgties Valsts kasei caur Izpildu lietu reģistru? Atbilde: Jums iecirkņa iestatījumos jāpievieno Valsts kases iesūtītais sertifikāts un parole. Sīkāku informāciju skatīt šeit: Datu sinhronizācija ar Valsts kasi.
5) Kāpēc ģenerējot lietu vāku ir pogu „Reģistrēt dokumentu”? Atbilde: Šī poga ir domāta nosūtāmajiem dokumentiem, bet lietu vāka gadījumā pogu nav nepieciešams lietot, līdz ar to jāizmanto poga "Rediģēt", "Saglabāt sagatavi" vai izdrukāt ģenerēto veidni.
6) Kā novērst "tukšo veidņu attēlošanu"? Atbilde: Jums nepieciešams mainīt pārlūka iestatījumus, skatīt aprakstu rokasgrāmatā:
- Apraksts par Chrome: Specifiskie iestatījumi:
MozillaGoogleFirefoxChrome - Apraksts par Firefox: Specifiskie iestatījumi: Mozilla Firefox