Rēķina kartiņa
Jauna rēķina kartiņas izveidošanu un reģistrēšanu sistēmā iespējams uzsākt dokumentu koka sadaļā izvēloties Reģistri/Rēķinu saraksts un nospiesta poga Pievienot jaunu kā rezultātā tiek atvērta kartiņa ar neaizpildītiem ievadlaukiem – ievadlauks Dokumenta veids tiek automātiski aizpildīts ar vērtību ‘rēķins’, ar iespēju to nomainīt. Pēc nepieciešamo/obligāto ievadlauku aizpildes iespējams veikt rēķina ieraksta reģistrēšanu – pēc pogas Saglabāt/Saglabāt un turpināt nospiešanas izveidotais ieraksts tiek automātiski saglabāts Rēķinu ierakstu sarakstā.
Saglabātam Rēķina ierakstam ILR sistēma automātiski piešķir unikālu reģistrācijas numuru pēc sekojoša formāta: reģistrācijas kārtas numurs/iecirkņa numurs/ieraksta reģistrācijas gads–ieraksta tips
Piemērs: 00024/007/2005-REK
Rēķina ieraksta reģistrēšanu iespējams veikt divos veidos, nospiežot pogu:
- Saglabāt - automātiski tiek aizvērta lietas kartiņa, atverot ierakstu sarakstu;
- Saglabāt un turpināt - kartiņa automātiski pārslēdzas rediģēšanas režīmā, kur, savukārt, nospiežot pogu Rediģēt iespējams turpināt darbu ar iepriekš saglabāto rēķina ierakstu.

Nosūtītā dokumenta kartiņa - Rēķina ieraksts
Rēķina ieraksta reģistrēšana detalizēti aprakstīta sadaļā: Rēķinu reģistrs.