Dokumentu piegādes lietas kartiņa
Informācijas avota ieraksta veidošana ILR IS notiek pēc sekojoša scenārija:
1. Administrācijas sadaļā izvēlamies apakšsadaļu Informācijas avotu saraksts – tiek atvērts informācijas avotu saraksts;
2. Nospiežot pogu Pievienot jaunu tiek atvērta informācijas avota aizpildes forma;
3. Ievadformā veicam sekojošo:
a. izvēlnes laukā Informācijas avota tips izvēlamies vienu no piedāvātajām lauka vērtībām:
- Header (galvene)
- ZTI iecirkņa informācija
- Izpildu lietas informācija
- Specifiskie/priekšskatījuma informācijas avoti
b. teksta laukā Nosaukums ievadam informācijas avota nosaukumu (ievadi veic bez simboliem: '{'; '%''; '}');
c. teksta laukā Saturs ievadam informācijas avota aprakstu ar piemēru.

Informācijas avota aizpildes forma
4. Nospiežot pogu Izveidot informācijas avota ieraksts tiek saglabāts un būs pieejams:
a. Informācijas avotu sarakstā (pieejams: sistēmas administratoram);
b. Sistēmas iestatījumu sadaļā Dokumenti/Definēto veidņu saraksts veicot veidnes labošanu (nospiesta poga Rediģēt) un izvēloties cilni Informācijas avoti (pieejams: sistēmas administratoram; sistēmas lietotājiem).
Nospiežot pogu Atpakaļ uz sarakstu izpildīsies sekojošas darbības:
- administrators tiks automātiski novirzīts uz Informācijas avotu sarakstu;
- iepriekš formā ievadītie dati netiks saglabāti – rezultātā netiks izveidots jauns informācijas avota ieraksts.