Not logged in - Login
< back

E-paraksts

E-paraksta dokumenta izveide no:
1) veidņu ģenerēšanas loga Dokumenta projekta ģenerēšana
2) izejošā maksājuma kartiņas

1. Elektroniskā dokumenta izveidošana - nodošana parakstīšanai

Dokumenta projekta ģenerēšana

1. Atveram nepieciešamo reģistrētas Izpildu lietas ierakstu. Kartiņā spiežam uz pogas Izveidot Dokumenta projektu - tiek atvērts modālais logs Dokumenta projekta ģenerēšana


2. Logā Dokumenta projekta ģenerēšana izvēlnes laukā Veidnes nosaukums izvēlamies nepieciešamo dokumenta veidni

3. Pēc izvēlētās veidnes aizpildam priekšskatījuma ievadlaukus (ja nepieciešams) un spiežam pogu Ģenerēt veidni

4. Ģenerēta dokumenta priekšskatījuma logā iespējams veikt sekojošo:
1) Reģistrēt un parakstīt dokumentu vēlāk - reģistrētais dokuments tiek saglabāts, kā jauns nosūtītā dokumenta ieraksts, kur sadaļā Pielikumi pievienots dokumenta ģenerēšanas procesa laikā izveidotais dokuments;

No šīs sadaļas dokumentu iespējams:

  • Nosūtīt parakstīšanai - pēc pogas nospiešanas pie attiecīgā pielikuma dokumenta tiek atvērts modālais logs Elektroniskā dokumentu parakstīšana, kur:
    • Izvēlas nepieciešamo Parakstīšanas formātu:
      1) PDF;
      2) EDOC;
    • Parakstītājs (jebkura persona (iecirkņa darbinieks) no konkrētā ZTI iecirkņa)
      ... Pēc pogas Parakstīt nospiešanas apakšsadaļā Elektroniski parakstītie dokumenti tiek pievienots jauns ieraksts ar statusu 'WaitStillSigning'.

  • Parakstīt vairākus - pēc pogas nospiešanas visi sadaļas dokumenti tiks nosūtīti parakstīšanai ar vienu parakstu - tiek atvērts modālais logs Elektroniskā dokumentu parakstīšana, kur:
    • Izvēlas nepieciešamo parakstīšanas formātu:
      1) PDF;
      2) EDOC;
    • Parakstītājs (jebkura persona (iecirkņa darbinieks) no konkrētā ZTI iecirkņa)
      ... Pēc pogas Parakstīt nospiešanas apakšsadaļā Elektroniski parakstītie dokumenti tiek pievienots viens vai vairāki ieraksti ar statusu 'WaitStillSigning'.

Atjaunot statusu - opcija, kas aktualizē konkrētā nosūtītā elektroniskā dokumenta ieraksta statusu.

Parakstīt elektroniski - opcija, pēc kuras tiek uzsākta dokumenta galējā parakstīšana.


2) Reģistrēt un parakstīt - pēc pogas nospiešanas sistēma atver papildus sadaļu, kur jānorāda:
Parakstīšanas formāts:
  • PDF
  • EDOC

Parakstītājs:
Var būt jebkura persona (iecirkņa darbinieks) no konkrētā ZTI iecirkņa:

  • ZTI
  • palīgs
  • biroja darbinieks
    ... Pēc noklusējuma tiek attēlots galvenais ZTI.

... Pēc nospiestas pogas Reģistrēt un parakstīt tiek reģistrēts jauns nosūtītā dokumenta ieraksts, kur:
1) sadaļā Pielikumi tiek pievienots konkrētais ģenerētais dokuments (ar iespēju nosūtīt parakstīšanai);
2) sadaļā Elektroniski parakstītie dokumenti parakstīšanai tiek nosūtīts konkrētais reģistrētais dokuments automātiski (iepriekš neveicot pogas Nosūtīt parakstīšanai no attiecīgā dokumenta pielikumā).

Atjaunot statusu - opcija, kas aktualizē konkrētā nosūtītā elektroniskā dokumenta ieraksta statusu.

Parakstīt elektroniski - opcija, pēc kuras tiek uzsākta dokumenta galējā parakstīšana.