Sistēmas lietotāju administrēšanas sadaļa
Administrācijas sadaļa ietver sekojošas sadaļas:
1. Manas detaļas
Satur sekojošus sistēmas lietotāja personīgo datu ievades laukus:- lietotājvārds, vārds, uzvārds;
- e-pasts, personas kods, parole;
- tālrunis, fakss;
-
specifiskos ievades laukus:specifiskie: - Autorizēties ar e-me.lv -> autorizācijai ar elektronisko parakstu
- foto augšupielādei
- iecirkņa numuru
Iespēja veikt datu labošanu sadaļā (-> nospiesta poga Labot):) ir iespējama:
- pašam ILR IS lietotājam (tikai personīgos datus)
-
lietotājslietotājam ar administratora pieejas tiesībām (personīgos u.c. pārējo lietotāju datus) Veiktās izmaiņas sistēma tiek saglabātas pēc pogas Saglabāt nospiešanas.
2. Iecirkņu pārvaldība
Sadaļa nodrošina iespēju katram lietotājam ar ZTI tiesībām veikt labojumus tikai
3. Lietotāju pārvaldība
Pievienot jaunu sistēmas lietotāju iespējams pēc pogas Pievienot nospiešanas –
4. Dokumenti
– satur visas iespējamās dokumentu veidnes sistēmā un ir pieejama jebkuram sistēmas lietotājam. ILR IS nodrošina jau esošām veidnēm pievienot jaunu veidni.5. Auditācijas ieraksti
– visu sistēmas lietotāju darbības reģistrēšana. Sadaļa ir pieejama tikai lietotājiem ar administratora pieejas tiesībām.Sistēmas administrācijas sadaļa ir pieejama:
- Administratoriem – šiem lietotājiem ir pieejami visi administrēšanas rīki;
- Sistēmas lietotājiem ar piešķirtām Superlietotāja tiesībām – pieejami visi administrēšanas rīki, izņemot sistēmas lietotāju pārvaldību un auditācijas pierakstus;
- ZTI – iespēja mainīt:
- personīgos datus
- piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
- pievienot personīgās veidnes.
- Pārējiem iecirkņa darbiniekiem iespējams mainīt:
- personīgos datus
- piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
- pievienot personīgās veidnes.