Not logged in - Login
< back

Sistēmas lietotāju administrēšanas sadaļa

Administrācijas sadaļa ietver sekojošas sadaļas:

1. Manas detaļas

Satur sekojošus sistēmas lietotāja personīgo datu ievades laukus:
  • lietotājvārds, vārds, uzvārds;
  • e-pasts, personas kods, parole;
  • tālrunis, fakss;
  • specifiskos ievades laukus:specifiskie:
    • Autorizēties ar e-me.lv -> autorizācijai ar elektronisko parakstu
    • foto augšupielādei
    • iecirkņa numuru

Iespēja veikt datu labošanu sadaļā (-> nospiesta poga Labot):) ir iespējama:

  • pašam ILR IS lietotājam (tikai personīgos datus)
  • lietotājslietotājam ar administratora pieejas tiesībām (personīgos u.c. pārējo lietotāju datus) Veiktās izmaiņas sistēma tiek saglabātas pēc pogas Saglabāt nospiešanas.

2. Iecirkņu pārvaldība

NodrošinaSadaļā visuir apkopota detalizēta informācija par visiem Latvijā iespējamoesošajiem ZTI iecirkņuiecirkņiem pārvaldību.(tabulas skatā).
Sadaļa nodrošina iespēju katram lietotājam ar ZTI tiesībām veikt labojumus tikai sava(u)sava iecirkņa(u)pamatiecirkņa ietvaros(arī papildiecirkņa) ietvaros. Pārējos iecirkņos, kuros ZTI nav iekļauts,reģistrēts/pievienots, tam nav tiesību veikt jebkādus labojumus,labojumus pieejama- pieejamā informācija ir tikai pati informācija lasīšanas režīmā.

3. Lietotāju pārvaldība

– saturSatur informāciju par visiem ILR sistēmas lietotājiem un to lietošanas tiesībām visā ILR IS, ko pārvalda tikai un vienīgi tāssistēmas administrators.administrators (+ sist.lietotājs, kam piešķirtas administratora pieejas tiesības).
Pievienot jaunu sistēmas lietotāju iespējams pēc pogas Pievienot nospiešanas – pēctiek kā atverasatvērts jauns logs, kurā jānorāda sekojoši dati: lietotājvārds; vārds; uzvārds; e-pasts; personas kods; tālrunis; fakss; loma; parole. Ievadītie dati sistēmā tiek reģistrēti pēc pogas Saglabāt nospiešanas – nospiežot pogu Atcelt logs tiek aizvērts, bet ievadītie dati netiek saglabāti.

4. Dokumenti

– satur visas iespējamās dokumentu veidnes sistēmā un ir pieejama jebkuram sistēmas lietotājam. ILR IS nodrošina jau esošām veidnēm pievienot jaunu veidni.

5. Auditācijas ieraksti

– visu sistēmas lietotāju darbības reģistrēšana. Sadaļa ir pieejama tikai lietotājiem ar administratora pieejas tiesībām.

Sistēmas administrācijas sadaļa ir pieejama:

  • Administratoriem – šiem lietotājiem ir pieejami visi administrēšanas rīki;
  • Sistēmas lietotājiem ar piešķirtām Superlietotāja tiesībām – pieejami visi administrēšanas rīki, izņemot sistēmas lietotāju pārvaldību un auditācijas pierakstus;
  • ZTI – iespēja mainīt:
    • personīgos datus
    • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
    • pievienot personīgās veidnes.
  • Pārējiem iecirkņa darbiniekiem iespējams mainīt:
    • personīgos datus
    • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
    • pievienot personīgās veidnes.