Not logged in - Login
< back

Sistēmas lietotāju administrēšanas sadaļa

Administrācijas sadaļa ietver sekojošas sadaļas:

  • Manas detaļas – satur konkrētāsekojošus sistēmas lietotāja personīgospersonīgo datus:datu ievades laukus:
    • lietotājvārdu, vārdu, uzvārdu;
    • e-pastu, vārdu,personas uzvārdu,kodu, lietotājvārduparoli, uniecirkņa parolinumuru;
    • (sistēmastālruni, autorizācijai).faksu;
    • foto augšupielādei (kontam)

Personīgos datus var mainīt jebkurštikai pats ILR IS lietotājs patstāvīgivai unarī neatkarīgilietotājs noar piešķirtajāmadministratora tiesībām -> nospiestas pogas Labot. Veiktās izmaiņas sistēmas lietotāja tiesībām. Sadaļā veiktās izmaiņaskartiņā tiek saglabātas pēc pogas Saglabāt nospiešanas – nospiesta poga Atcelt nesaglabā laukos ievadītos datus.nospiešanas.

  • Iecirkņu pārvaldība – sistēma nodrošina visu Latvijā iespējamo ZTI iecirkņu pārvaldību. Sadaļa nodrošina iespēju, katram ZTI veikt labojumus tikai sava (u) iecirkņu robežās – iecirkņos, kuros ZTI nav iekļauts, nav tiesību veikt jebkādus labojumus, pieejama ir tikai pati informācija lasīšanas režīmā.
  • Lietotāju pārvaldība – satur informāciju par visiem sistēmas lietotājiem un to lietošanas tiesībām visā ILR IS, ko pārvalda tikai un vienīgi tās administrators. Pievienot jaunu sistēmas lietotāju iespējams pēc pogas Pievienot nospiešanas – pēc kā atveras jauns logs, kurā jānorāda sekojoši dati: lietotājvārds; vārds; uzvārds; e-pasts; personas kods; tālrunis; fakss; loma; parole. Ievadītie dati sistēmā tiek reģistrēti pēc pogas Saglabāt nospiešanas – nospiežot pogu Atcelt logs tiek aizvērts, bet ievadītie dati netiek saglabāti.
  • Dokumenti – satur visas iespējamās dokumentu veidnes sistēmā un ir pieejama jebkuram sistēmas lietotājam. ILR IS nodrošina jau esošām veidnēm pievienot jaunu veidni.
  • Auditācijas ieraksti – visu sistēmas lietotāju darbības reģistrēšana. Sadaļa ir pieejama tikai lietotājiem ar administratora pieejas tiesībām

Sistēmas administrācijas sadaļa ir pieejama:

  • Administratoriem – šiem lietotājiem ir pieejami visi administrēšanas rīki;
  • Sistēmas lietotājiem ar piešķirtām Superlietotāja tiesībām – pieejami visi administrēšanas rīki, izņemot sistēmas lietotāju pārvaldību un auditācijas pierakstus;
  • ZTI – iespēja mainīt:
    • personīgos datus
    • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
    • pievienot personīgās veidnes.
  • Pārējiem iecirkņa darbiniekiem iespējams mainīt:
    • personīgos datus
    • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
    • pievienot personīgās veidnes.