Izpildu lietas ieraksta izveide no saņemtā dokumenta kartiņas
Izpildu dokumenta izveides/piesaistes process:
1) saņemtā dokumenta kartiņas izvēlnes laukā Tālākā virzība izvēloties vērtību ‘Izveidot‘Reģistrēt izpildu lietu’, pēc kā papildlogā tiek atvērta tukša izpildu lietas kartiņa.


2) pēc izpildu lietas kartiņas ievadlauku aizpildes un veiksmīgas saglabāšanas (nospiesta poga Saglabāt) sistēma automātiski piesaista jaunizveidotās izpildu lietas reģistrācijas numuru saņemtajam dokumenta ierakstam (no kura tika veikta izpildu lietas reģistrēšana) sadaļā Piesaistītā lieta, ar papildus iespēju, izmantojot opciju Pievienot vēl, pievienot vairākus izpildu lietas ierakstus.

3) aizpildot visus obligātos/nepieciešamos formas ievadlaukus saņemtā dokumenta kartiņā, saglabājot ierakstu (brīdis, kad sistēma piešķir ierakstam reģistrācijas numuru) sistēma automātiski to piesaista tam pašam izpildu dokumenta ierakstam.