Not logged in - Login
< back

E-paraksts

E-paraksta dokumenta izveide no:
1) veidņu ģenerēšanas loga Dokumenta projekta ģenerēšana
2) izejošā maksājuma kartiņas

1. Elektroniskā dokumenta izveidošana - nodošana parakstīšanai

Dokumenta projekta ģenerēšana

1. Atveram nepieciešamo reģistrētas Izpildu lietas ierakstu. Kartiņā spiežam uz pogas Izveidot Dokumenta projektu - tiek atvērts modālais logs Dokumenta projekta ģenerēšana


2. Logā Dokumenta projekta ģenerēšana izvēlnes laukā Veidnes nosaukums izvēlamies nepieciešamo dokumenta veidni

3. Pēc izvēlētās veidnes aizpildam riekšskatījuma ievadlaukus (ja nepieciešams) un spiežam pogu Ģenerēt

4. Ģenerēta dokumenta priekšskatījuma logā iespējams veikt sekojošo:

  • Reģistrēt un parakstīt dokumentu vēlāk - reģistrētais dokuments tiek saglabāts Pielikuma sadaļā.

Dokumentu iespējams:
1) Nosūtīt parakstīšanai -
2) Parakstīt vairākus - pēc pogas "Parakstīt vairākus" nospiešanas visi sadaļas dokumenti tiks nosūtīti parakstīšanai ... (statuss)

  • Reģistrēt un parakstīt - pēc pogas nospiešanas sistēma atver papildus sadaļu, kur:
    Parakstīšanas formāts:
    1) PDF 2) EDOC

Parakstītājs:
Var būt jebkura persona no konkrētā ZTI iecirkņa:
1) ZTI
2) palīgs
3) biroja darbinieks