Not logged in - Login
< back

Saņemtā dokumenta ieraksta reģistrēšana

Jauna saņemtā dokumenta ieraksta reģistrēšanu ir iespējams uzsākt no:

  • Sākumlapas sadaļas Īsceļi – uzspiežot uz aktīvās saites Reģistrēt saņemto dokumentu;
  • Dokumentu koka sadaļas Dokumenti – uzspiežot uz apakšsadaļas Saņemto dokumentu saraksts;
  • Izpildu lietas kartiņas sadaļas Saistītie ieraksti – apakšcilnē Saņemtie dokumenti uzspiežot uz pogas Pievienot jaunu.


Aizpildīta saņemtā dokumenta kartiņa

Saņemta dokumenta ieraksta reģistrēšana pa soļiem:
1) Lai uzsāktu jauna saņemtā dokumenta ieraksta reģistrēšanu, dokumentu koka sadaļā Dokumenti izvēlamies apakšsadaļu Saņemto dokumentu saraksts, nospiežot pogu Pievienot jaunu (vai izmantojot kādu no iepriekš aprakstītajiem ieraksta reģistrēšanas veidiem), kā rezultātā tiek atvērta neaizpildīta saņemto dokumentu kartiņa;
2) Veicam nepieciešamo un sistēmas definēto obligāto ievadlauku aizpildi, kas pirms ieraksta veiksmīgas saglabāšanas ir obligāti jāaizpilda. Detalizētāks ievadlauku apraksts dots sadaļā: Ievadlauku funkcionalitāte.

  • Pēc izvēlnes lauka Dokumenta veids aizpildes (izvēloties vērtību no saraksta) sistēma papildus automātiski ar to pašu informāciju aizpildīta arī teksta lauku Dokumenta saturs, ar iespēju veikt labojumus, papildinājumus automātiski ievadītajai informācijai.

3) Saglabājam aizpildīto saņemtā dokumenta formu nospiežot pogu Saglabāt/Saglabāt un turpināt – pogu detalizēts apraksts dots sadaļā: Ievadformu funkcionalitāte:

    1. ja pēc veiktā saglabāšanas mēģinājuma sistēma formā iezīmē vienu vai vairākus ievadformas laukus (sistēma iezīmē tikai obligāti aizpildāmos laukus), tad nav ievērots/izpildīts kāds no sekojošiem nosacījumiem:
      1. obligātajā ievadlaukā nav veikta datu ievade – tukšs teksta lauks;
      2. personas datu ievades laukam ievadītais iesniedzējs sistēmā nav iepriekš reģistrēta persona. Šādos gadījumos uzspiežot uz konkrētā ievadlauka blakus esošās pogas + iespējams veikt konkrētās personas reģistrēšanu – sistēma papildus logā atver neaizpildītu personas kartiņu;
      3. ievadītā informācija neatbilst definētajam lauka formātam.
    2. saņemtā dokumenta ieraksts ir veiksmīgi saglabāts saņemto dokumentu reģistrā, ja pēc veiktā ieraksta saglabāšanas mēģinājuma:
      1. tiek aizvērta saņemto dokumentu ievadforma un atvērts saņemto dokumentu saraksts (reģistrs) – nospiesta poga Saglabāt. Veicot jauna ieraksta reģistrēšanu, ILR IS pēc noklusējuma jaunu ierakstu vienmēr pievieno saraksta augšgalā.
      2. saņemtā dokumentu forma tiek atvērta lasīšanas režīmā – nospiesta poga Saglabāt un turpināt.

Saglabāto Saņemtā dokumenta ierakstu iespējams atvērt (lasīšanas režīmā) no Saņemto dokumentu saraksta:

  • ar dubultklišķi uzspiežot uz ieraksta rindu (sekojošā attēlā iezīmēts zaļā krāsā);
  • uzspiežot uz konkrētā ieraksta reģistrācijas numura aktīvās saites (piem., 00024/117/2012-SAN).


Saņemto dokumentu ierakstu saraksts