Not logged in - Login
< back

NAV AKTUĀLS_Maksājumu eksportēšana uz Valsts Kasi

Sagatavotos izejošos maksājumus sistēmā iespējams eksportēt uz Valsts Kasi tikai darba dienu laikā - brīvdienās, svētku dienās un ārpus darba laika ILR sistēma maksājumu eksportēšana nav iespējama/pieejama - poga Eksportēt maksājumus ir neaktīva.

Laikā, kad maksājumu eksportēšana no ILR IS uz Valsts Kasi nav pieejama, sadaļā Maksājumu saraksts/Izejošie maksājumi pie pogas Eksportēt maksājumus tiek attēloti sekojoši paziņojumi:
1) Sestdienās,svētdienās un svētku dienās serviss nav pieejams!
2) Serviss nav pieejams ārpus darba laika!


Maksājumu saraksts-Izejošie: maksājumu eksportēšana uz Valsts Kasi nav pieejama

Kļūdaina izejošā maksājuma summas izlabošana ILR IS vidē

Aprakstīts scenārijs, kad uz Valsts Kasi (VK) nosūtītā kļūdainā maksājuma summa (izejošais maksājums) ir izlabota VK sistēmas pusē, bet ILR IS vēl nav veikta.

ILR IS vidē nekorekto izejošo maksājumu iespējams labot pēc sekojoša scenārija:
1. no Izpildu lietas:
atveram konkrētu izpildu lietu un Saistīto ierakstu sadaļā atveram Depozīts(cilni) apakšsadaļu. Izvēlamies nepieciešamo izejošā maksājuma ierakstu (kas jau ir nosūtīts uz Valsts Kasi) un spiežam uz attiecīgā ieraksta rindu (attēlā: 1. solis). Rezultātā tiks atvērts konkrētā maksājuma forma/kartiņa, kurā spiežam uz Maksājuma nr. aktīvās saites (attēlā: 2. solis).


2. Izejošā maksājuma formas Lietu piesaistes sadaļā nospiežot uz attiecīgā ieraksta X tiek noņemta maksājuma piesaiste uz norādīto Izpildu lietu.

3. Veicam konkrētās lietas piesaisti esošajam maksājuma ierakstam (nospiesta poga Piesaistīt lietai). Aizpildam Izejošā maksājuma formu ar nepieciešamajiem datiem norādot iepriekš piesaistītās Izpildu lietas numuru un VK laboto naudas summu.

4. Pēc pogas Saglabāt nospiešanas maksājums no jauna tiek piesaistīts konkrētajai Izpildu lietai ar korekto naudas summu.

Nosacījumi!!!
Izejošā maksājuma summas labošanas nosacījumi (prasības):

  • lietotājam ir jābūt piešķirtām tiesībām rediģēt izejošos maksājumus (ja nav, tad ir jāsazinās ar sistēmas administratoru/-iem)