Not logged in - Login
< back

Dokumentu piegādes lietu reģistrs

Informācijas avota ieraksta labošana ILR IS notiek pēc sekojoša scenārija:
1. Administrācijas sadaļā izvēlamies apakšsadaļu Informācijas avotu saraksts – tiek atvērts saraksts, kurā iekļauti visi (ja nav iepriekš dzēsti) izveidotie informācijas avotu ieraksti;
2. Izvēlamies sarakstā vienu no informācijas avotu ierakstiem, kuru nepieciešams rediģēt un spiežam uz attiecīgā ieraksta pogas Labot. Rezultātā tiek atvērta informācijas avota ieraksta kartiņa rediģēšanas režīma logā ar aizpildītiem formas ievadlaukiem;
3. Ievadformā veicam nepieciešamos labojumus jebkurā no esošajiem ievadformas laukiem. Ievadlauku detalizēts apraksts dots sadaļā: Informācijas avota ieraksta izveide.
4. Nospiežot pogu Saglabāt informācijas avota ieraksts tiek saglabāts un būs pieejams:

  • Informācijas avotu sarakstā (pieejams: sistēmas administratoram) - tiek atvērts pēc noklusējuma;
  • Sistēmas iestatījumu sadaļā Dokumenti/Definēto veidņu saraksts veicot veidnes labošanu (nospiesta poga Rediģēt) un izvēloties cilni Informācijas avoti (pieejams: sistēmas administratoram/sistēmas lietotājiem).

Nospiežot pogu Atpakaļ uz sarakstu izpildīsies sekojošas darbības:

  • ILR sistēmas administrators tiks automātiski novirzīts uz Informācijas avotu sarakstu;
  • iepriekš formā veiktie labojumi netiks saglabāti.