Biežāk uzdotie jautājumi par ILR
Šeit tiks pievienota/apkopota informācija par sistēmas lietotāju biežāk uzdotajiem jautājumiem.
1) Vai var veikt pārskaitījumus no ILR sestdienās, svētdienās vai svētku dienās, ja ir pieslēgta Valsts kase? Atbilde: Nē, nevar, jo Valsts kases informācijas sistēma neveic pārskaitījumus sestdienās, svētdienās vai svētku dienās, līdz ar to, ja šāds izejošais maksājums tiks veikts no ILR, maksājums tiks atgriezts ar kļūdu no Valsts kases.
2) Vai ir iespējams anulēt Izpildu lietu? Atbilde: Nē, tas nav iespējams, atverot konkrēto izpildu lietas kartiņu, kura ir nekorekti aizpildīta un nospiežot pogu "Rediģēt" ir iespējams nomainīt visu iespējamo informāciju, arī izpildu lietas reģistrācijas datumu.
3) Valsts kase atgriež ienākošo maksājumu ar kļūdu, jo personas nosaukumā simboli, ko lai dara? Atbilde: Jāmaina manuāli personas kartiņā nosaukums, izņemot no nosaukuma simbolu, jo Valsts kase nepieņem maksājumus ar simboliem nosaukumā.
4) Kā pieslēgties Valsts kasei caur Izpildu lietu reģistru? Atbilde: Jums iecirkņa iestatījumos jāpievieno Valsts kases iesūtītais sertifikāts un parole. Sīkāku informāciju skatīt šeit: Datu sinhronizācija ar Valsts kasi.
5) Kāpēc ģenerējot lietu vāku ir pogu „Reģistrēt dokumentu”? Atbilde: Šī poga ir domāta nosūtāmajiem dokumentiem, bet lietu vāka gadījumā pogu nav nepieciešams lietot, līdz ar to jāizmanto poga "Rediģēt", "Saglabāt sagatavi" vai izdrukāt ģenerēto veidni.
6) Kā novērst "tukšo veidņu attēlošanu"? Atbilde: Jums nepieciešams mainīt pārlūka iestatījumus, skatīt aprakstu rokasgrāmatā:
- Apraksts par Chrome: Specifiskie iestatījumi: Google Chrome
- Apraksts par Firefox: Specifiskie iestatījumi: Mozilla Firefox ILR sistēmas lietotājiem, kam pēc jaunās sistēmas versijas atjaunošanas atver kļūdainu izpildu lietas kartiņu, ir jāveic (vienreizēja) pārlūkprogrammas kešatmiņas attīrīšana - process ir sekojošs:
7) Kā notīrīt pārlūka kēšatmiņu"? Atbilde: Jums jāveic šādas darbības:
- Google Chrome (LV):
- Noklikšķinam uz izvēlnes ikonas pārlūkprogrammas rīkjoslā;
- Izvēlamies
Iestatījumi;Iestatījumi; - Noklikšķinam uz saites Rādīt papildu
iestatījumus...;iestatījumus...; - Sadaļā Privātums noklikšķinam uz pogas Notīrīt pārlūkošanas datus;
- Atzīmējam vienumu: Iztīrīt
kešatmiņu,kešatmiņu, visus pārējos atķeksējam; - Noklikšķiniet uz pogas Notīrīt pārlūkošanas
datus;datus; - Pēc tam veicam pārlūkprogrammas pārstartēšanu (aizvēršanu-> atvēršanu) vai nospiežam pogu F5.
- Google Chrome (ENG):
- Noklikšķinam uz izvēlnes ikonas pārlūkprogrammas rīkjoslā;
- Izvēlamies
Settings;Settings; - Noklikšķinam uz saites Show advanced
settings...;settings...; - Sadaļā Privacy noklikšķinam uz pogas Clear browsing data...;
- Atzīmējam vienumu: Iztīrīt
kešatmiņu,kešatmiņu, visus pārējos atķeksējam; - Noklikšķiniet uz Empty the
cache;cache; - Pēc tam veicam pārlūkprogrammas pārstartēšanu (aizvēršanu-> atvēršanu) vai nospiežam pogu F5.
- Mozilla Firefox (LV):
- Pārlūkprogrammas kreisajā augšējā stūrī atveram
izvēlniFirefoxizvēlni Firefox un izvēlamies iespējuVēsture;Vēsture; - Tālāk izvēlamies iespēju Dzēst neseno
vēsturi…;vēsturi…; - Izvēlamies nepieciešamo laika periodu (ieteicams: visu pārlūkošanas
vēsturi);vēsturi); - Ieliekam ķeksi pie
Kešatmiņa,Kešatmiņa, visus pārējos atķeksējam; - Spiežam pogu Dzēst privātos
datus;datus; - Pēc tam veicam pārlūkprogrammas pārstartēšanu (aizvēršanu-> atvēršanu) vai nospiežam pogu F5.
- Mozilla Firefox (ENG):
- Pārlūkprogrammas kreisajā augšējā stūrī atveram
izvēlniFirefoxizvēlni Firefox un izvēlamies iespējuHistory;History; - Tālāk izvēlamies iespēju Clear Recent
History…;History…; - Izvēlamies nepieciešamo laika periodu (ieteicams:
Everything);Everything); - Ieliekam ķeksi pie
Cache,Cache, visus pārējos atķeksējam; - Spiežam pogu Clear
now;now; - Pēc tam veicam pārlūkprogrammas pārstartēšanu (aizvēršanu-> atvēršanu) vai nospiežam pogu F5.