Not logged in - Login
< back

E-paraksts

E-paraksta dokumenta izveide no:
1) veidņu ģenerēšanas loga Dokumenta projekta ģenerēšana
2) izejošā maksājuma kartiņas

1. Elektroniskā dokumenta izveidošana - nodošana parakstīšanai

Dokumenta projekta ģenerēšana

1. Atveram nepieciešamo reģistrētas Izpildu lietas ierakstu. Kartiņā spiežam uz pogas Izveidot Dokumenta projektu - tiek atvērts modālais logs Dokumenta projekta ģenerēšana


2. Logā Dokumenta projekta ģenerēšana izvēlnes laukā Veidnes nosaukums izvēlamies nepieciešamo dokumenta veidni

3. Pēc izvēlētās veidnes aizpildam priekšskatījuma ievadlaukus (ja nepieciešams) un spiežam pogu Ģenerēt veidni

4. Ģenerēta dokumenta priekšskatījuma logā iespējams veikt sekojošo:
1) Reģistrēt un parakstīt dokumentu vēlāk - reģistrētais dokuments tiek saglabāts konkrētās izpildu lietas Pielikuma sadaļā.

Pēc kā dokumentu iespējams:

  • Nosūtīt parakstīšanai -
  • Parakstīt vairākus - pēc pogas Parakstīt vairākus nospiešanas visi sadaļas dokumenti tiks nosūtīti parakstīšanai ... (statuss)


2) Reģistrēt un parakstīt - pēc pogas nospiešanas sistēma atver papildus sadaļu, kur jānorāda:
Parakstīšanas formāts:
  • PDF
  • EDOC

Parakstītājs:
Var būt jebkura persona (iecirkņa darbinieks) no konkrētā ZTI iecirkņa:

  • ZTI
  • palīgs
  • biroja darbinieks

... Pēc noklusējuma tiek attēlots galvenais ZTI.