Saņemtā dokumenta kartiņa
Jaunu saņemtā dokumenta izveidošanu un reģistrēšanu sistēmā iespējams uzsākt dokumentu koka sadaļā izvēloties Dokumenti/Saņemto dokumentu saraksts un nospiesta poga Pievienot jaunu kā rezultātā tiek atvērta kartiņa ar neaizpildītiem ievadlaukiem. Pēc nepieciešamo/obligāto ievadlauku aizpildes iespējams veikt saņemtā dokumenta ieraksta reģistrēšanu – pēc pogas Saglabāt/Saglabāt un turpināt nospiešanas izveidotais ieraksts tiek automātiski saglabāts saņemto dokumentu ierakstu sarakstā.
Saglabātam Saņemtā dokumenta ierakstam ILR sistēma automātiski piešķir unikālu reģistrācijas numuru pēc sekojoša formāta: reģistrācijas kārtas numurs/iecirkņa numurs/ieraksta reģistrācijas gads–ieraksta tips
Piemērs: 00024/117/2005-SAN
Saņemtā dokumenta reģistrēšanu iespējams veikt divos veidos, nospiežot pogu:
- Saglabāt - automātiski tiek aizvērta lietas kartiņa, atverot ierakstu sarakstu;
- Saglabāt un turpināt - kartiņa automātiski pārslēdzas rediģēšanas režīmā, kur, savukārt, nospiežot pogu Rediģēt iespējams turpināt darbu ar iepriekš saglabāto saņemtā dokumenta ierakstu.

Saņemtā dokumenta kartiņa
Ievadformas funkcionalitāte detalizētāk aprakstīta sadaļā: Ievadformu funkcionalitāte; Ievadlauku funkcionalitāte.
Saņemtā dokumenta ieraksta reģistrēšanas process detalizēti aprakstīts sadaļā:
Saņemtā dokumenta ieraksta reģistrēšana
!!! Izpildu dokumenta izveide no saņemtā dokumenta kartiņas aprakstīta sadaļā: Izpildu lietas ieraksta izveide no saņemtā dokumenta kartiņas