Not logged in - Login
< back

Sistēmas lietotāju administrēšanas sadaļa

Administrācijas sadaļa ietver sekojošas sadaļas:

1. Manas detaļas

Satur sekojošus sistēmas lietotāja personīgo datu ievades laukus:
  • lietotājvārds, vārds, uzvārds;
  • e-pasts, personas kods, parole;
  • tālrunis, fakss;
  • specifiskos ievades laukus:
    • Autorizēties ar e-me.lv ->
    • foto augšupielādei
    • iecirkņa numuru

Iespēja veikt datu labošanu sadaļā (-> nospiesta poga Labot):

  • pašam ILR IS lietotājam (tikai personīgos datus)
  • lietotājs ar administratora pieejas tiesībām (personīgos u.c. lietotāju datus) Veiktās izmaiņas sistēma tiek saglabātas pēc pogas Saglabāt nospiešanas.

2. Iecirkņu pārvaldība

– sistēma nodrošinaNodrošina visu Latvijā iespējamo ZTI iecirkņu pārvaldību. Sadaļa nodrošina iespēju,iespēju katram ZTI veikt labojumus tikai savasava(u) (u)iecirkņa(u) iecirkņu robežāsietvaros – iecirkņos, kuros ZTI nav iekļauts, nav tiesību veikt jebkādus labojumus, pieejama ir tikai pati informācija lasīšanas režīmā.

3. Lietotāju pārvaldība

– satur informāciju par visiem sistēmas lietotājiem un to lietošanas tiesībām visā ILR IS, ko pārvalda tikai un vienīgi tās administrators. Pievienot jaunu sistēmas lietotāju iespējams pēc pogas Pievienot nospiešanas – pēc kā atveras jauns logs, kurā jānorāda sekojoši dati: lietotājvārds; vārds; uzvārds; e-pasts; personas kods; tālrunis; fakss; loma; parole. Ievadītie dati sistēmā tiek reģistrēti pēc pogas Saglabāt nospiešanas – nospiežot pogu Atcelt logs tiek aizvērts, bet ievadītie dati netiek saglabāti.

4. Dokumenti

– satur visas iespējamās dokumentu veidnes sistēmā un ir pieejama jebkuram sistēmas lietotājam. ILR IS nodrošina jau esošām veidnēm pievienot jaunu veidni.

5. Auditācijas ieraksti

– visu sistēmas lietotāju darbības reģistrēšana. Sadaļa ir pieejama tikai lietotājiem ar administratora pieejas tiesībām.

Sistēmas administrācijas sadaļa ir pieejama:

  • Administratoriem – šiem lietotājiem ir pieejami visi administrēšanas rīki;
  • Sistēmas lietotājiem ar piešķirtām Superlietotāja tiesībām – pieejami visi administrēšanas rīki, izņemot sistēmas lietotāju pārvaldību un auditācijas pierakstus;
  • ZTI – iespēja mainīt:
    • personīgos datus
    • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
    • pievienot personīgās veidnes.
  • Pārējiem iecirkņa darbiniekiem iespējams mainīt:
    • personīgos datus
    • piederošā iecirkņa informāciju un tā darbinieku piesaisti, reģistrēšanu
    • pievienot personīgās veidnes.