8.instrukcija - E-rēķinu izveidošana un nosūtīšana e-adresē

Dokumenta veidnes iestatījumu labošana ILR IS notiek pēc sekojoša scenārija:
1. Administrācijas sadaļā izvēlamies apakšsadaļu Veidņu saraksts – tiek atvērts dokumentu veidņu saraksts, kurā iekļautas visas izveidotās dokumentu veidnes; 2. Izvēlamies vienu no sarakstā dotajām dokumentu veidnēm, kuru nepieciešams rediģēt un spiežam uz attiecīgā ieraksta nosaukuma aktīvās saites. Rezultātā tiek atvērta dokumenta veidnes ieraksta kartiņa lasīšanas režīma logā; 3. Lai veiktu konkrētā veidnes ieraksta labošanu spiežam uz pogas Labot. Nospiežot pogu Atpakaļ uz sarakstu sistēma novirza sistēmas administratoru uz dokumentu veidņu sarakstu, nesaglabājot ierakstā iepriekš veiktās izmaiņas/labojumus. 4. Kartiņā veicam nepieciešamos labojumus jebkurā no esošajiem ievadformas laukiem. Ievadlauku detalizēts apraksts dots sadaļā: Dokumentu veidnes izveidošana. 5. Nospiežot pogu Saglabāt:
labotais ieraksts tiks saglabāts un būs pieejams administrācijas sadaļāVeidņu saraksts(pieejama: administratoram) - tiek atvērts pēc noklusējuma;sistēmas iestatījumu sadaļā:Dokumenti/Definēto veidņu saraksts(pieejama: administratoram/sistēmas lietotājiem).
Nospiežot pogu Atpakaļ uz sarakstu izpildīsies sekojošas darbības:
ILR sistēmas administrators tiks automātiski novirzīts uzVeidņu sarakstu;iepriekš formā veiktie labojumi netiks saglabāti.